Search This Blog

Thursday 27 January 2011

2011 旅遊 Wish list

2011年1月27日

新一年又係計劃我外遊既地方. 我們初步和家人商量會在4月尾去日本東北自駕遊 (包括青森, 秋田, 山形, 仙台等…可能要花上6-7天), 但其實我理想係十月去架…因為可以睇紅葉嗎, 諗起抬住部石頭周圍打龍,雖然辛苦, 但係看見自己的作品, 總是回味再回味! 唉! 真係煩惱, 如果等到10月去東北, 那4月假期又沒著落了....唯有再和家人商量商量!

現今社會生活迫人, 每天過著工作沉悶的日子, 做做做除了供樓自住, 其次就是為儲錢去旅行奬勵自己. 畢竟旅行也是想去自己想去既地方. 人大了, 心態不同, 自然想去一些悠閒, 遠離煩囂的地方走走. 我真的羨慕那些一年四季都可以去旅行, 而沒有金錢負擔的真正閒人. 要做個真正閒人, 首先由現在開始在日常生活慳下來的錢作一點投資, 投資所帶來之回報累積下來再用來旅行吧 ! 但總結2010的投資成績只屬平平而矣.

意大利南部, 捷克 (東歐), 華欣都繼續是我的目標. 今年去不成不打緊, 起碼我還有時間儲足彈藥, 對它們了解更多, 再計劃行事吧. 始終一個完善計劃, 可節省不少時間和金錢哩 !

No comments:

Post a Comment