Search This Blog

Friday 6 August 2010

唐山大地震

2010年8月3日 星期二 (晴)

一直掙扎想睇之電影, 終於這天看畢 !
看戲前, 我和"阿肥"一齊去風月堂食晚飯, 就先感受小地震.
事源在進食其間, 突然聽到硑彭巨響, 心感不妙, 一定有人打倒玻璃在地上,
細看之下, 原來發現侍應不小心把水倒在隔離枱那位仁兄之電話,
Oh... 挨瘋4呀...最新手機...怎會那麼倒楣, 好倒唔倒, 就揀著4仔...
那位仁兄當然二話不說看其手機情況, 果然地震威力, 那 4仔 已被滲水....
之後, 就由兩位當時人去商討處理, 我想餐廳肯定要揹呢隻黑鍋....賠錢....真慘 !
在此, 亦奉勸各位用"挨瘋"所有仁兄...不要"懶型"隨便放它在枱面, 否則後果自負....


講回電影,  本以為是一部極度感人的電影, 並擔心會哭過不停,
所以上網訂位都揀最後一行自閉位, 一定無人睇到我個喊樣, 可以放心盡情喊下去...
失望了.....災難片其次, 除了片頭部份特技外, 其他都著重描繪人物往後生活細節及感情....
而戲中人所演繹, 亦未能讓我擠出眼淚來.....
可能是我太清楚劇情, 一切早有心理準備.....
稍勝一點,劇情加上配樂反而令我有點兒心酸..... (尤其養母與女兒離別那幕....)

說實點, 尾段有點拖長感覺...好不容易, 終於看見字幕出現, 散場了....
沒有太傷感...也好了, 起碼沒有令我留下太多傷感回憶......大團圓結局還是我喜歡 !!!!

No comments:

Post a Comment