Search This Blog

Monday 9 August 2010

五天工作多好哩 !

2010年8月7日 星期六 (晴)


有時諗起星期六要返工都幾慘…五天工作多好哩 !

好似阿肥咁, 唔利用來休息, 都可以去做兼職賺外快. 今天趁下午他還要返工,
我就好好享受一個悠閒的下午. 不知怎的, 近年愈來愈享受獨自的時候,
可以讓我靜靜地思想, whatever I want to ….. 放工後, 就慢條斯理地去坐巴土往西環,
落車後, 隨即入那間茶餐廳醫肚, 而且還可以找到一個角落卡位 (唔駛同人爭)...真好!
今天很熱, 胃口不佳, 於是就揀個輕盈既吞拿魚多士加一杯平時少飲既熱奶茶….正!
嘆完我個餐後, 就準備往圖書館進發, 愈黎愈鍾意睇書, 古人說: “書中自有黃金屋, 真的不錯 ! 睇完我想睇既書, 順便借本旅遊書 “奧捷匈”, 一直都想去東歐三國呢幾個地方,
奈何工作實不易請長假吧…唯有看書了解一下, 萬一遲些有機會旅遊此地, 也能作點準備…

由今星期六晚起開始學氣功班, 今天第一堂, 老師例必講解有關氣功之歷史, 背景, 原理及功能等…
氣功最主要是"意氣合一”, 要領略當中及達到此景界, 並不是幾堂可以做到, 我還是慢慢體會. 老師說: 憑著學習氣功, 可以改善個人體質, 健康, 甚至命運. 我相信是.
有健康體魄, 亦支持自己能夠做很多的事. 因為很多事我還想做及想學.
而我為什麼要學氣功, 當然是健康, 年紀愈大, 毛病漸多, 只希望學多一點來增強體魄也.

No comments:

Post a Comment